Go deep

"The deeper you go the more likely you will discover something of value" -Mau Bruce

tisdag 9 december 2014

Rapportskrivning och lektionsplanering

Jag har halkat lite efter med bloggen, luften gick ur mig när gestaltningsarbetet redovisats. En tomhet uppstod och jag blev lamslagen inför att det var över, vad ska jag göra nu?
Under förmiddagen har vi suttit med lektionsplaneringen och den börjar forma sig fint, jag tror att vi har ett bra upplägg som kan vara både roligt och inspirerande för eleverna. Nu är det bara att utveckla och redovisa så får vi se vad responsen på detta blir.
Började lite lätt med rapportskrivningen i förra veckan och fortsatt med den under eftermiddagen, det är svårt. Blir lätt ett rabblande om vad jag har gjort och måste försöka styra om det till vad jag tar med mig och vad jag kan använda mig av i skolan.

Känner inte alls för att skriva om jag ska vara ärlig, jag vill fortsätta skapa. Har en mängd ideer men just nu alldeles för lite tid. Så jag skriver ned dem och hoppas på att kunna sätta dem i verket under julhelgerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar