Go deep

"The deeper you go the more likely you will discover something of value" -Mau Bruce

tisdag 2 december 2014

Tankar och ideer.

Redovisningen börjar ta form och imorgon skall jag ställa upp och göra iordning så att det är klart inför torsdagen. Hittade en tavla på Ebbe och Haldis(stadsmissionen vid Stigbergstorget) igår, som kommer bli superbra för min workshop-del av redovisningen, då jag tänker använda mig av akryltuchpennor för att gemensamt med kursarna skapa ny konst av något gammalt. Har även bilder utskrivna och annat material fixade för att kunna sätta upp min tidslinje. Det enda som är kvar nu är att luska ut hur jag skall forsla hit mina pannåer, canvas och kartong under morgondagen utan att det skall bli ett alltför stort projekt(vill ju gärna att det skall vara helt när jag kommer fram).

Ikväll blir det jobb på Göteborgsoperan i vanlig ordning(tisdag), samt läsa lite i kompendiet inför morgondagens seminarium och grupparbete, rörande semiotik, fotoelicitering och bildanalys.

1 kommentar:

  1. ville bara säga att du verkar vara en grym gruppmedarbetare! yey! fler som du!

    SvaraRadera