Go deep

"The deeper you go the more likely you will discover something of value" -Mau Bruce

tisdag 11 november 2014

Experimentlusta!

Var ner och inhandlade en häftpistol samt maskeringstejp på Claes O tidigare idag, har sen tappat det fullständigt! Började med att tejpa upp ett mönster, sprayade sedan den grundade ytan med olika färger. Blev rätt coolt, sen tyckte jag att skyddspapper samt tejpen var så himla fin, så ville inte slänga. Istället har jag nu häftat fast allt detta på en bit kartong. Just nu sitter jag bara och glor, funderar på vad nästa steg är.. Kanske är det nu jag ska gå loss med häftpistolen på pannån, för att skapa ett liknande mönster som det jag föll för på affischplanket i förra veckan. Eller ska jag gå ut och leta på ett plank? Hade en ide om att följa upp var dag för att se vad som händer med ett specifikt plank. Den som lever får se.. 

1 kommentar:

  1. Bra. Gå loss bara. Ha roligt. Lust och glädje föder ännu mer lust och glädje. Gör som barn. Följ bara lusten hela tiden.

    SvaraRadera