Go deep

"The deeper you go the more likely you will discover something of value" -Mau Bruce

måndag 24 november 2014

veckoreflektion v.47

Hände en hel del förra veckan, och jag fortsatte i samma spår. Var skönt att vara lite produktiv och känna att man faktiskt får något gjort. Samtidigt undrar jag om jag har tillräckligt? har jag bara samlat hittills och borde producera mera? Nä, med fyra alster som knyter ihop vad jag har pysslat med de senaste veckorna kanske jag får känna mig nöjd. nu är det bara att avsluta och bli färdig med dessa. har även en ide inför redovisningen då jag funderar på att skriva ut alla bilder som jag tagit under processen för att skapa en tidslinje med hjälp av snöre och klädnypor.
Jag har alltså en del att göra i kommande vecka! Knyt ihop och bli klar!

postar lite bilder i form av inspiration(har nog inte släppt toalettkonsten helt.) sidoprojektet som jag påbörjat, samt en bild av den kartong som jag har häftat fast allt "skräp" (tankar och ideer som har kommit ner på papper, rester från spraymålning, schabloner osv..) på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar