Go deep

"The deeper you go the more likely you will discover something of value" -Mau Bruce

onsdag 26 november 2014

Onsdag, jag har fastnat.

Istället för att göra klart de tavlor som jag har hemma, som jag arbetat fram under tiden som gestaltningsarbetet har ägt rum, försöker jag nu fixa foton. Samtidigt som jag arbetar med sidoprojekt. Känner mig väldigt kluven, då jag vill göra klart, men har börjat tänka alldeles för mycket på redovisningen och fokuserar snarare på hur jag skall visa upp vad jag gjort, än faktiskt göra den sista touchen på tavlorna som står hemma..(dom är mer eller mindre klara och visar mycket av det som rört sig i huvudet de senaste veckorna, men dem saknar det där lilla extra.
Samtidigt arbetar jag alltså med två nya sidoprojekt(!), vilket är jätteroligt och utmanande men långt ifrån vad jag kanske borde just nu.

Hur som så ska jag försöka skriva ut fotona som finns på bloggen, för att skapa någon form av tidslinje som är tänkt att bli en del av redovisningen. Fotona är nu sparade i format som borde gå att skriva ut utan problem. men vill jag ha dem på vanligt papper, fotopapper, som kollage? eller en mix av de tre?
Det reder sig nog..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar