Go deep

"The deeper you go the more likely you will discover something of value" -Mau Bruce

onsdag 5 november 2014

Taggningsveckan

Denna vecka har jag tänkt att jag skall ge mig ut och kolla in olika taggar på olika krogtoaletter samt i det offentliga rummet. Vad är det för skillnad på olika ställen, olika områden? skiljer sig taggarna nämnvärt och finns det några gemensamma nämnare? Jag har inte kommit iväg än, mest arbetat med sidoprojektet, gjort mig av med en massa gamla tavlor som stog och skräpade, gått på yoga och stirrat rakt ut.. Men ikväll skall jag väll lyckas ta mig iväg, och kanske till och med göra en egen tagg. Sitter för tillfället vid köksbordet med tuchpennor och skissblock vackert utspritt framför mig. nu kör vi!

På väg hem från yogan gick jag förbi detta afficheringsplank, och tänkte att det var ganska tjusigt med alla dessa häftstift som satt kvar, även om afficherna är borta sen länge. först var det taggarna i sig som fångade min uppmärksamhet, men när jag gick närmare och studerade häftstiften hände något.. kan jag använda detta på något sätt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar