Go deep

"The deeper you go the more likely you will discover something of value" -Mau Bruce

måndag 10 november 2014

Veckoreflektion och handledning

Efter dagens handledning så funderar jag över hur jag går vidare. Det kan bli en ny canvas och fortsätta på samma spår dom den tidigare, utgå från Tove Jansson och ta det vidare i streetart/taggar vinkla barnboksillustrationer till något annat. 
Vi talade även om att fortsätta spåret med häftstiften och affischplank. Ska jag hitta ett plank och följa upp detta? Se hur det förändrar sig? Pröva själv att skapa något med hjälp av häftstiften, sätta upp ta bort och jobba med Mönster som bildas genom omedvetenhet.. 
Allt går att knyta ihop någonstans med det tidigare jag gjort i processen, så jag fortsätter.. Jobbar på och ser vart det tar mig. Vad det gör med mig och mina tankar, känslor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar