Go deep

"The deeper you go the more likely you will discover something of value" -Mau Bruce

fredag 26 september 2014

Veckoreflektion4 v.39

Nu har ännu en vecka med skolarbete kommit till ända, det är nästan skrämmande vad fort det går! Vi har haft en del inläsning och fotoworkshop denna vecka, samt galleribesök. Jag kommer att göra fotouppgifterna i nästa vecka och har bokat kamera tillsammans med Emma, så löser vi denna uppgift gemensamt. ska bli hur kul som helst!
Under torsdagens föreläsning/sem/workshop så fick jag lära mig en hel del nytt inom foto som jag tar med mig, samt 3st superbra kompendier! tack. Vi började även titta på gestaltningsarbete, och när det är tänk att det skall äga rum. Jag fick en otroligt bra ide som jag tror att jag kommer köra på under mitt gestaltningsprojekt. Men man vet aldrig, jag hinner kanske ändra mig.

Nu åker jag på musikfestival och knallemarknad i helgen och lovar att ta en hel drös med bilder som jag kan visa upp här när jag är hemma igen.

Trevlig helg!

Foto från mitt besök på konstmuseet under måndagens galleriworkshop, fastnade för denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar